A dream is a wish your heart makes

dinsdag 5 maart 2013

MKS Bijoux.

Hallo lieve lezeres,


Vandaag heb ik weer een leuke webshop voor jullie. Het is niet alleen een webshop maar ook nog wat anders. Ben je benieuwd? Lees gouw verder.

MKS Bijoux is een leuke webshop met vele sieraden. Ze hebben van alles. Eigenlijk is er wat voor ieder wat wils. Zo hebben ze armbandjes met die druk knoopjes. Ook hebben ze horloges, Geboorte sieraden, Sjaals en Tassen. Genoeg keuzen zou ik zeggen haha. Ook is de webshop heel betaalbaar. Bij elke eerste bestelling krijg je als nieuwe klant een leuk presentje. Bestel je boven de € 50 dan is er GEEN verzend kosten.

Maar MKS Bijoux is niet alleen voor de sieraden. De dame achter MKS Bijoux, Sonja, is een nagelstylist. Ze doet nu alleen nog acrylnagels en Gelpolish nagellak. Dat is een duurzame nagellak die 2 weken blijft zitten. Deze nagellak is op gelbasis. Sonja is nu ook bezig met studeren voor gelnagels. Deze komen later bij het assortiment. Je kan met sonja een afspraak maken om bij haar langs te gaan voor de nagels of ze komt naar je huis. Je betaalt dan alleen wel wat meer IVM reiskosten.

 Foto van internet.
Sonja houd ook leuke meiden feesten. Dit kan zijn als verjaardagsfeestje of gewoon zomaar. Dit is natuurlijk ook heel handig voor mensen die niet zo mobiel zijn. Ze geeft bijvoorbeeld sierradenparty's. Meer informatie over deze party's vind je op de website van MKS Bijoux


Mijn ervaring met MKS Bijoux:
Ik heb bij Sonja een keer mijn nagels laten doen. Ze kwam naar mijn huis toe. Sonja kwam aan met heel veel spulletjes. Ik had de grootte tafel vrij gemaakt zodat dat haar tijdelijke studio kon worden. Sonja stalde alles uit terwijl ik koffie voor haar zette. Ze lied me eerst een mooie tips zien waar ik uit mocht kiezen. Van glitter wit tot roze tijgerprint. Ik had zelf gekozen voor mooie witte glitter tips. Allereerst zetten zij die op mijn nagels en maakte ze op mijn maat. Ik mocht zelf kiezen hoelang. Daarna deed ze de andere stappen en had ik PRACHTIGE nagels. Hellaas kwam er na 2 dagen een allergie opspelen. Ik wist niet dat ik allergisch was. Ik had Sonja gemailt en kreeg super lieve reacties en ook vele tips. Ik ben echt zeer tevreden over MKS Bijoux.



Ben jij benieuwd geworden over deze webshop neem dan zeker een kijkje.

Tot blog's xxxx   

0 reacties:

Een reactie posten

Aurora Koper. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Aurora's life, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena