A dream is a wish your heart makes

zondag 3 maart 2013

JohnBeerens.com Lover

Hallo lieve lezers,

Hier bij heb ik heel leuk nieuws. Wil je weten wat lees snel verder.
Ik had met John beerens contact gehad over mijn blog en artikelen schrijven. Ik mocht voor hun een artikel schrijven over iets wat ik ken uit hun webshop. Ik koos voor BioSilk Silk Therapy. Toen mijn artikel af was heb ik ze een linkje gestuurd naar hun en kreeg ik een onwijs leuk en positief berichtje terug. 
Hai Aurora,
 
Bedankt voor het doorsturen van de link!
Ziet er super uit. Ook de linkjes zijn helemaal top!
 
Ik denk dat je qua site, stijl en schrijfstijl erg goed bij ons past. Heel mooi!
 
 
Wij willen je daarom graag benoemen tot JohnBeerens.com Lover! GEFELICITEERD!

Dit is natuurlijk altijd leuk om binnen te krijgen. Je voelt je zelf erg gewaardeerd en ik voelde me vooral heel blij. Ik ja Ik mag een johnbeerens.com lover zijn!!!!! WHOOOOOPPIIEEEE.. ik vind dit zo leuk dat dit mijn gelukt is. Dus jullie zien vast vaker een berichtje van John beerens op mijn site.

Tot blogs x.

0 reacties:

Een reactie posten

Aurora Koper. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Aurora's life, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena