A dream is a wish your heart makes

dinsdag 26 februari 2013

John Beerns - Biosilk Silk Therapy

Hallo lieve lezers,



Vandaag een stukje over de wonderen van de Biosilk Silk Therapy. Wat zijn mijn ervaringen met Biosilk Silk Therapy en waar kan je dit wonder middel kopen? Ik vertel het jullie allemaal hieronder. Dus lees gouw verder.
Ik en mijn zusje gebruiken de Biosilk Silk Therapy best heel vaak. Mijn zusje wat vaker dan mij maar we zijn er beide heel positief over. Wij hebben 2 proefflesjes en een grote fles hier in huis staan. Dit wonder product word vooral in kapperszaken gebruikt, maar je kan het wonder product ook online kopen bij John beerens. Hier zal ik het linkje naar de Biosilk Silk Therapy plaatsen.


Biosilk is een soort serum voor je haar. Maar het beschermt ook tegen warmte van bijvoorbeeld je föhn, stijl of krultang. Het helpt je om gespleten haarpuntjes tegen te gaan en om ze te voorkomen. Daarnaast vult het eventuele “gaatjes” en “holletjes” op die je in een haar kunt hebben. Daarnaast past dit product bij elk haar type. Ik heb het wel is gebruikt als mijn haar ging pluizen. 



Een flesje van dit wonder spul is wel wat duur. Maar gelukkig heb je maar 1 a 2 druppeltjes nodig per keer. Je doet ongeveer met een flesje van 50 ML 9 maanden tot een jaar. Wij hebben onze biosilk ook al ongeveer een jaar en deze is nog lang niet leeg. Wij zijn erg blij met dit product. Ik raad het ook echt aan iedereen aan.

Hier nogmaals de link naar de Biosilk Silk Therapy in de webwinkel van John BeerensBoven de 30 euro gratis verzending in NL en voor 16:00 besteld, is morgen in huis!

Ik hoop ook dat jullie dit wonder spul gaan aanschaffen. Laat mijn weten wat jullie er van vinden en of jullie het ook gaan kopen.

Tot Blogs x.

0 reacties:

Een reactie posten

Aurora Koper. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Aurora's life, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena