A dream is a wish your heart makes

donderdag 21 februari 2013

Spa aan huis

Hallo lieve lezers,

Hier een berichtje over hoe je zelf een spa dagje aan huis kan houden. Ik ga jullie vertellen over wat je nodig heb om je spa dag een geslaagd te maken. Ook vertel ik wat de volgorde is wat ik gebruik. Dus lees gouw verder voor een heerlijke spa dag.


Ik heb vandaag een lekkere spa dag voor mij zelf georganiseerd. Ik vind dit zo lekker om af en toe te doen. Het is heerlijk ontspannend. Even een momentje voor je zelf. Ik zal hier onder zal ik vertellen wat ik gebruik en hoe ik mijn spa dagje invul.

Wat ik heb gebruikt:

* Maskertje - Hema heat masker
* Neus strip - Action
* Body butter - Douglas I Love .. Mango & Papaya
* Haarbandje - Primark
* Lipscrub - Lush
* Gezichtsscrub - Ocean salt Lush
* Douch Jelly - Lush
* Haarmasker - Kruitvat
* Shampoo - Cocosmelk
* Handcreme - Liddle
* Douchschuim - Rituals
* Body lotion - Rituals
* Komkommer reinigingsmelk - Hema
* Watjes
* Borstels
* Krullers

Ik heb al deze producten gebruikt op mijn spa dagje. Ik ben over alle producten zeer tevreden. Als je over een product een specifieke revieuw wilt laat het me dan even weten. Dan gaan we nu door naar Hoe ik mijn spa dag doe.

Gezicht spa dagje : 

Ik begin met het wassen van me gezicht met een warme washandje. Als dit klaar is dep ik mijn gezicht droog. Daarna breng ik mijn masker aan. Ik heb zelf gekozen voor een heet masker van de  Hema. Ik vind dit masker zelf erg fijn om te gebruiken. Ook werkt hij goed en maakt mijn huid echt zacht. Na deze heerlijke verwenning sprong ik lekker onder de douche  Ik heb toen eerst mijn masker afgespoeld. Daarna heb ik heerlijk gescrubt. Ik gebruik de gezicht's scrub van de Lush. Ik ben zeer tevreden met deze scrub. Na het scrubben heb ik mijn afgedroogd en heb ik mijn rijkelijk in gesmeerd met de mango body butter. Vervolgens heb ik mijn lippen heerlijk gescrub met de lipscrub van de Lush. Daarna heb ik ze verzorgd met een lipbalm. en dit is hoe ik mijn gezicht verwend heb.

Ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn spa dagje. Houden jullie wel eens een spa dag? En wat gebruik je dan?

Tot blogs x.

1 reacties:

  1. Wat lekker! Heerlijk is dat om zelf thuis aan de slag te gaan om te mogen ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen

Aurora Koper. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Aurora's life, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena