A dream is a wish your heart makes

donderdag 7 februari 2013

Beautiful Bijoux + kortings code

Hallo lieve lezers,

Ik wil jullie hierbij een webshop laten zien en vertellen over mijn ervaring met deze geweldige webshop. Het gaat hier om de webshop Beautiful-bijoux.com. Op Beautiful bijoux vind je van alles van kettingen, oorbellen tot telefoon accessoires. Ze hebben voor iedereen wel wat wils. Dus neem snel een kijkje op de website www.Beautiful-bijoux.com. En lees hieronder wat mijn ervaringen waren met deze leuke webshop! 

Ik had op dinsdag 29 Januari 7 sieraden besteld bij Beautiful-bijoux.com. Ze werden binnen een week bezorgd. Dit vind ik erg snel! Ik had 3 ringen, 3 earcuffs en 1 ketting besteld. Toen ik het had besteld kreeg ik netjes een mail met daar in wat ik had besteld. Ook kreeg ik nog een mail met daar in dat ze de betaling hadden ontvangen. Na een paar dagen wachten om pressies te zijn  3 dagen kreeg ik vrijdags mijn sieraden al binnen. De sieraden van beautiful-bijoux worden altijd heel mooi geleverd in leuke doosjes. 


Dit waren mijn 3 doosjes met sieraden er in. Ik vind dit echt een plus punt van beautiful-bijoux.com . Als je dan de envalope opent is het al gelijk een klein feestje. Het ziet er zo leuk uit als je de doosjes zo ziet. Bij elke bestelling krijg je ook een klein kadootje. Ik kreeg 2 paar oorbellen en een gave haar elastiek. 

Ik had 3 ringen besteld. Ik had een UK snor ring besteld. Deze is voor om 1 vinger. Hij is verstelbaar. Zo kan iedereen hem om. Ik had de blauwe besteld. Ik kreeg de zwarte. Ik had dit gemeld en binnen 3 dagen lag de blauwe bij mij op de mat. Ik vind dat ze dit echt goed oplossen. Hiervoor wil ik ook nog Beautiful-bijoux.com bedanken. Ook had ik een goude vleugel ring besteld en een zilver kruis. Bijde waren voor om 2 vingers. Ook deze kan je verstellen en zitten erg lekker.

Ik heb ook nog een ketting in de vorm van een opgegeten rode appel. Toen ik deze zag moest ik echt lachen. Ik heb hem gelijk gekozen. Verder had ik zelf 3 earcuffs besteld. 2 kleinen en 1 grote. De 2 kleine zijn een goud blaadje en een zwarte vleugel. Ik vond ze zo gaaf!!.  Ik draag zelf bijna geen oorbellen maar deze vond ik toch wel echt GAAF. ook kreeg ik 2 paar lieve oorbellen kado. Ik vind ze heel leuk. Ik ben ook van plan deze veel te dragen.

Verder kreeg ik een hele gave elastiek van de webshop kado. Aan deze elastiek zitten allemaal zilvere spikes. Ik vond hem echt heel cool. Hij zit in je haar wel erg lekker. Maar het was wel even wennen dat je ijzeren dingen aan je elastiek heb zitten. Ook staat hij onwijs gaaf ik je haar.

En dan het gaafste item wat ik heb besteld. De long spiked earcuff. Hij is erg lang maar zo gaaf. Je draagt deze door achter je oor te hangen. Het zit eigenlijk best wel comfortabel maar het is wel wennen. Ook de lengte is even wennen. Maar ik denk dat hij het gaafst is met je haren los.

Dit is wat ik dus heb besteld op www.beautiful-bijoux.com. Nu vragen jullie natuurlijk af hoe duur waren de sieraden. Nou dat zal ik hier onder zetten.

Wing cuff - € 4,95

Long spike cuff - € 6,65
Cross ring Kruis - € 4,95
Golden wing ring - € 4,95
UK snor ring - € 4.95
Gold leaf cuff - € 5,50 
Appel ketting - € 6,95



Nu is er helemaal een leuke actie. Samen met beautiful bijoux hebben we een 15 % kortings code gemaakt. Deze code is speciaal voor mijn lezeressen die daar wat willen bestellen. De code die jullie kunnen gebruiken voor 15 % korting is AURORA15. Ik hoop dat jullie lekker veel bestellen en ook genieten van de korting. 

Ik hoop dat jullie mijn blog leuk vonden. Wat zou jij willen bestellen bij Beautiful bijoux??
tot blogs x.

6 reacties:

  1. Wat leuk om te horen. Kijken of ik nog iets ga bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond dergelijke winkels zeer nuttig omdat ze tijd besparen en biedt breed scala aan variatie ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super slechte webshop. Ik heb mijn bestelling meer als een maand geplaatst en tot op heden niets ontvangen. Ik weet niet eens of ik het uberhaupt krijg. Het ergste vind ik dat ze mijn mails niet beantwoorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik probeerde de cortings code uit maar hij doet het niet eens

    BeantwoordenVerwijderen

Aurora Koper. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Aurora's life, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena