A dream is a wish your heart makes

woensdag 23 januari 2013

Blog artikelen weg

Ken je dat gevoel dat je zo hard je best doet op iets en dat het dan niet goed is of ineens weg is? Dat gevoel had ik toen ik er op werd gewezen dat al mijn blog artikelen spontaan weg waren. Vanmiddag stonden ze er nog. Ik schreef en publiceerden nog een artikel. Mijn vriendin en tevens medeblogger www.thalies-life.blogspot.nl wees mijn erop dat mijn blog raar deed.toen ik in mijn blogger keek waren ook daar al mijn artikelen weg. Ik vraag me echt af wat er gebeurd is tussen het punliceren van 'This is me' en het verdwijnen van al mijn artikelen. Ik vind echt jammer dat alles weg is en ik van vooraf aan moet beginnen. Ik zal nu nog beter mijn best doen en natuurlijk knokken voor mijn blog. Dit zal in het begin wat moeizaam zijn maar ik kom er wel.

Tot blogs
X.

1 reacties:

Aurora Koper. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Aurora's life, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena